Thursday, November 1, 2012

Scha Ganti Fazura- Fazura Kurang Hot?


Scha Alyahya Duta Baru Avon Ganti Fazura..Kini Avon mempunyai 2 orang selebriti sebagai duta mereka iaitu Neelofa dan Scha. Scha ditugaskan sebagai jurucakap untuk segala produk wangian Avon. Kata Scha:-
Saya kini mengambil alih tugas yang ditinggalkan Fazura. Tugas saya adalah menjadi duta dan jurucakap untuk semua produk haruman termasuk yang terbaru, City Rush daripada Avon. Neelofa pula adalah duta untuk produk kecantikan dan make-up dan ia lebih dikenali sebagai Avon Colors. Jadi saya harap dengan penjelasan ini akan dapat enjernihkan kekeliruan yang ada.
Fazura yang sangat positif. Katanya:-
Saya melihat perkara ini sebagai lumrah atau perkara normal. Jauh sekali untuk saya berkecil hati atau memandang ia dari sudut negatif. Satu perkara biasa buat saya. Bagi saya Scha Al-Yahya adalah seorang aktres yang jelita dan popular. Malah dia juga mempunyai produk yang kuat di belakangnya seperti drama dan filem. Sebaliknya, saya jarang ada produk sepertinya.
Wahhh...Fazura begitu down to earth uolzzz..tetapi dalam hati siapa yang tau kann??Jangan mara ye missFazura..

Daripada ketiga-tiga ni siapa agaknya yang paling Hot eh uolzzz?




1 comment:

  1. I love Fazura..time dia jadi duta, I borong Avon product byk..coz Fazura adalah salah satu attraction...but since Neelofa jadi duta Avon Colors, hemm..mcm jd tak menarik je barang make up tu..lagi best Nurul before..but Scha, mula2 dulu tak suke sgt..after Awal purpose her live in Propaganza..tetiba nmpk Scha sweet sgt...mula suka dia dah! Ni je comment ikhlas dari saye...Tengkiu!

    ReplyDelete