Sunday, October 28, 2012

Isteri Datuk Jamal Nafi Suami Skandal Dengan Tasha Shilla

Rupa-rupanya “Datuk J” yang dikaitkan dengan Tasha Shillla ialah Datuk Jamal Md Yunus, pemilik restoran Sekinchan Ikan Bakar. Patut la iolz baca di forum kata Tasha Shilla ni bekerja siang dan malam sampai dapat belanja mewah...siang pergi belakon, malam kipas ikan bakar gamaknya..hahah

Sebagai isteri , weolz diwajibkan jaga keaiban suami. Sheolz mungkin siasat, tetapi tiada bukti, nak buat macam mana kan. Apapun, sheolz masih isteri yang sah, orang boleh cakap / batu api kan apa sahaja, tetapi dia yang tidur sekatil dengan suami. Sheolz  tiada pilihan melainkan percaya apa yang ada depan mata. Maklumlah suami sibuk katanya..

Datin Nurhanizatul Shida tampil menyatakan yang suaminya tiada hubungan istimewa dengan pelakon tersebut. Katanya:-
Sebenarnya, saya sudah penat menjawab tuduhan banyak pihak dan blog tertentu yang mengaitkan pelakon itu dengan suami saya. Saya lebih kenal suami saya! Suami meminta saya bersabar dan tidak mudah percaya gosip mengaitkan dia dengan mana-mana wanita atau artis. Tidak dinafikan, hati isteri mana tidak cuak mendengar cerita itu pada mulanya. Untuk itu, saya selalu mencuri baca khidmat pesanan ringkas (SMS) atau panggilan di telefon bimbit suami untuk mencari bukti. Bagaimanapun, suami menyatakan kesibukan berniaga menyebabkan dia tidak ada masa untuk melayan cerita remeh-temeh dan meminta saya tidak cepat melenting dengan gosip itu.
Gambar Datin Nurhanizatul Shida
Lagi cun dari Tasha Shilla sleeveless kan?

No comments:

Post a Comment